logo
Людям з порушенням зору

Новини

Усі новини

У СУПЕРМАРКЕТАХ ЛУГАНЩИНИ З’ЯВИВСЯ МІСЦЕВИЙ МЕД
17 червня

У СУПЕРМАРКЕТАХ ЛУГАНЩИНИ З’ЯВИВСЯ МІСЦЕВИЙ МЕД

“Мед Луганщини”  можна купити у мережі супермаркетів “Сім’я”, що у Сєвєродонецьку. Мед поставляє бджоляр Микола Титаренко з власної пасіки, що у Станиці Луганській (Луганська область).

За словами пана Миколи, перемовини про поставки тривали кілька місяців. Зараз на полицях – вісім видів меду врожаю 2019 та 2020 років.

“Це перша партія меду, яку ми поставили до супермаркетів. Можна придбати мед з акацій, степового різнотрав’я, шоколадний, липовий, польовий, сотовий мед та інші. Загалом вісім різних позицій. Зараз мережа проаналізує потребу в медових продуктах в інших супермаркетах Луганської області, планую, що розширимо географію поставок”, - поділився бджоляр.

За сприяння Проєкту USAID “Економічна підтримка Східної України” разом з іншими десятьма підприємцями Сходу України пан Микола взяв участь у програмі цифрового маркетингу для малого та середнього бізнесу. Креативна агенція “Miks Digital”, яку Проєкт USAID залучив до програми, розробила маркетингову стратегію для бренду, створила сайт https://www.medluganschyny.com/, оновила візуальні матеріали для соціальних медіа. Окремим елементом було навчання роботі у створених рекламних кабінетах Google та Facebook, а також освоєння копірайтингу.

Зараз бджоляр має сайт, логотип та брендовані візитівки, фірмові етикетки на фасовану продукцію з меду.

Цього тижня пан Микола почав качати акацієвий мед на своїй пасіці у Станиці Луганській.

Грантова та освітня допомога підприємцям на Сході України надається Проєктом USAID в рамках інформаційної кампанії “Схід економічних можливостей”. Кампанія покликана привернути увагу всієї України до потреб і можливостей Сходу, адже ще ніколи у регіоні не було стільки ініціатив, покликаних покращити рівень життя населення, розвивати бізнес у перспективних галузях економіки, відновлювати інфраструктуру. Ще ніколи не було стільки проєктів, готових залучати інвестиції та допомагати стати регіону сильним, креативним та привабливим для роботи й життя.

Поділитися: