logo
Людям з порушенням зору

Новини

Усі новини

СОЦІАЛЬНІ ПІДПРИЄМЦІ СХІДНОЇ УКРАЇНИ ПРЕЗЕНТУВАЛИ СВОЇ БІЗНЕС-ІДЕЇ
10 червня

СОЦІАЛЬНІ ПІДПРИЄМЦІ СХІДНОЇ УКРАЇНИ ПРЕЗЕНТУВАЛИ СВОЇ БІЗНЕС-ІДЕЇ

Серед ідей – надання паліативної допомоги хворим людям, відкриття фізіотерапевтичного кабінету, простору для спілкування жінок, навчання дітей ІТ-навичок, вирощування полуниці, овочів, виробництво брикетів для опалення, екоторбинок, сувенірної продукції та інші.

4 червня за сприяння Проєкту USAID “Економічна підтримка Східної України” (Проєкт USAID) у Святогірську відбулася презентація ідей соціальних підприємців Сходу України. Команди з Донецької, Луганської та Запорізької областей представили п’ятнадцять проєктів. Цей захід завершив навчання соціальному підприємництву, яке проводила громадська організація “SILab”.

Бізнес-ідеї учасників оцінювали члени журі – представники Проєкту USAID, ГО “SILab” за п'ятьма критеріями – реалістичніть проблеми, впровадження проєкту змістовність соціального впливу, зрозумілість ідеї, спроможність команди.

Підприємець Андрій Гончаров з Добропілля (Донецька область) презентував ідею відкриття фізіотерапевтичного кабінету на базі приватної клініки “An Vita Clinic”. Оксана Седюк з Новопскова (Луганщина) планує заснувати підприємство “Теплички Новопсковщини”, у яких вирощуватиме зелень та овочі для продажу на місцевих ринках, та у крамницях. Олена Пасічник з Єпіфанівки (Луганнщина) з родиною вже вирощує полуниці, її ідея – вирощувати полуниці у теплицях та збирати кілька врожаїв на рік, залучати до роботи молодь свого села.

Ігор та Галина Ільвутченки з Маріуполя навчають дітей ІТ-навичок, 10% їх студентів отримують знання безкоштовно. Підприємці потребують обладнання (ноутбуків, графічних планшетів), щоб продовжувати цю роботу. Дмитро Дресвянников із Маріуполя планує заснувати на базі Центру розвитку малого та середнього бізнесу виробничу майстерню “Простір рівних можливостей”. Сергій Калінін на базі швейного підприємства у Добропіллі планує створити громадський простір “Розвиток” та навчати жінок навичок шиття. Родина Тимчаків зі Званівки (Донецька область) хоче виготовляти сувенірну продукцію та розвивати туризм у своєму селі та Бахмутському районі. Підприємець Дмитро Голощапов з Костянтинівки презентував ідею створення соляної кімнати для оздоровлення місцевих жителів.

Команда Краматорської міської організації Товариство Червоного Хреста України представила ідею надання паліативної допомоги жителям міста. Це догляд за важко хворими людьми, які самостійно не можуть себе обслуговувати. Замовником цих послуг може бути місцева влада або родичі хворих людей.

“На нашу думку, надання паліативної допомоги – дуже важливий проєкт для Краматорська. Ми вже маємо кількох клієнтів, які готові платити гроші за надання таких послуг. За нашими підрахунками, у Краматорську щонайменше 50 людей щодня потребують такої допомоги. Ми хочемо монетизувати цю ідею, маємо такий досвід. Згодом цю бізнес-ідею можна розширити на інші міста Донецької області”, - розповіла керівниця Краматорської організації Червоного Хреста України Євгенія Авдюшкіна.

Від Проєкту USAID три команди учасників отримали сертифікати на участь у навчальному турі Україною до соціальних підприємців, розробку логотипу та створення історії успіху.

“Я радію за ті команди, які пройшли тривале навчання та презентували свої бізнес-ідеї. Команди вивчили свою цільову аудиторію, прописали бізнес-процеси, можуть далі шукати інвестиції. Сьогодні в Україні є можливості для започаткування бізнесу, у тому числі соціальних підприємств. Наші учасники мають вивчити ці можливості та використовувати їх. Половина озвучених проєктів - життєздатні та можуть стати взірцем не лише для Сходу України, а й усієї країни”, - сказала голова правління “SILab Україна” Анна Гулевська-Черниш.

Нагадаємо, з березня за сприяння Проєкту USAID тривало онлайн-навчання соціальному підприємництву на Сході України. Участь у ньому взяли підприємці з Донецької, Луганської та Запорізької областей.

Грантова та освітня допомога підприємцям на Сході України надається Проєктом USAID в рамках інформаційної кампанії “Схід економічних можливостей”. Кампанія покликана привернути увагу всієї України до потреб і можливостей Сходу, адже ще ніколи у регіоні не було стільки ініціатив, покликаних покращити рівень життя населення, розвивати бізнес у перспективних галузях економіки, відновлювати інфраструктуру. Ще ніколи не було стільки проєктів, готових залучати інвестиції та допомагати стати регіону сильним, креативним та привабливим для роботи й життя.

 

Поділитися: